18 Ağustos 2022 Perşembe

Mobil bağımlılığı durdurma konusundaki deneyimim

 Bugün, mobil bağımlılığımı durdurma konusundaki deneyimimi yazmaya karar verdim, uzun süredir bu şey beni depresyona soktu ve işlevsiz bıraktı. Cep telefonumda yaklaşık 9 ila 12 saat geçirdim.


Beni gerçek hayatı özleten ve tüm hayatımı kontrol eden akıllı telefonların bağımlısı olarak birçok şeyi kaybetmeme neden olan şey.


Zamanımı boşa harcayan ve gerçekliğimi yok eden değersiz sosyal ağlar kullandım.


Benim için uzun zaman aldı ve cep telefonumu kullanmayı bırakmama yardımcı olabilecek hiçbir doktor, referans ve hiçbir şey yoktu. Bir gün Mobil bağımlılık ve bunun nasıl önleneceği ile ilgili bu referansı buldum.



Mobil bağımlılığı durdurmak için referans


Eğer bir mobil bağımlılığınız varsa bu makalede bu bağımlılık hakkında daha fazla bilgi edinmenizi ve akıllı telefonların yok olmasını engelleyen bu teknikleri kullanmanızı öneririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hayatları değiştirmek için Crypto Cancer Vakfı ile birlikte olun!

  Sayın arkadaşlar, Eğer dünyada önemli ve olumlu bir etki yaratmak istiyorsanız, dünya genelinde milyonlarca insanın yardımına koşmak amacı...